måndag 2 februari 2009

Telefonsex med mig ;)

Gokväll

Idag har varit en fantastisk dag. Solen sken, himlen var blå och nu på kvällen flera sköna telefonsex samtal. Dom sista samtalen gjorde mig så väldigt kåt, det var en kille som helt klart visste vad han ville, jag tror han ringt mig tidigare men jag vet inte. Vi började lite artigt, jag frågar försiktigt om han har haft telefonsex förut, vad han har på sig och så. Men på ett charmigt sätt börjar han beskriva sin kuk, hur den står rakt upp och är stenhård, hur han har rakat sig len och fin tidigare på dan. Mmm jag bara smälte, jag som var så kåt sen innan också. Vi fortsatte samtalet, vi var nog båda lite trevande trots allt, men min fitta blänkte verkligen. Jag satt i soffan, morronrocken på mig men inget under, benen upp på bordet lagom särade så jag se min egen mjuka varma våta fitta. Den längtade verkligen efter något riktigt, något hårt och stort. Jag tog två dildos som jag har, inte största storleken men väldigt sköna. Mina fittsafter hade nu runnit ner på mina skinkor och min rumpa så jag gott och väl kunde smörja in analen. Wow det är skönt när man är kåt, jag tog den silvriga dildon och den gled lätt och glatt mjukt in i min rumpa. Det gick nästan för mig direkt men jag är duktigt på att hålla mig...

Puh jag ska nog inte berätta mer här men det var ett riktigt höjdarsamtal. Så därför vill jag faktiskt passa på att göra lite reklam för mig själv ;). Längtar du efter telefonsex med en riktigt äkta och kåt svensk tjej, då ska du faktiskt ringa mig. Telesex är sååå bra, helt oskyldigt och fritt från sjukdomar, men ändå så engagerande och tillfredställande. Ring för ditt bästa telefonsex nu 08-505 22 555.

Många pussar o kramar

1 kommentar:

  1. Hej, vad kul att du finns här, du verkar skitsexig!!! Skulle gärna snacka sex med dig. Telefonsex, är det gratis?

    SvaraRadera