söndag 15 februari 2009

Sex på alla hjärtans dag!


Halloj
Hoppas ni hade en skön alla hjärtans dag. För mig gick den i romantikens och sexets tecken. Jag blev uppvaktad av en kille jag träffar ibland, wow det var underbart.

Jag hade gjort mig fin, nyduschad, nyrakad, smörjt in mig med min favoritsalva, hela kroppen, brösten, bröstvårtorna, magen, rumpan, min lena mjuka mus/fitta. Mmm blir kåt igen bara jag skriver om det. Smörjer även in min rumpa ibland, rakar faktiskt den också om det behövs. Så skönt o låta händerna glida över skinkorna, snudda vid anus och sen låta ett eller ett par fingrar glina in min anal. :) Kåt blir jag :)

Nåja när jag var redo, hade tagit på mig nya läckra underkläder så var det sen dags för en mysig middag på eftermiddagen/kvällen. Vi hade underbart trevligt och åt gott, jag drack rödvin till maten. Sen var vi hemma igen vid 20 ungefär, resten av kvällen ägnade jag och killen åt telefonsex. Denna dag är ju speciell så då vill jag finnas där för mina trogna sexkunder. Några fick ta del av mig och killen via telefonen, jag pratade och den som ringde fick höra min fitta bli slickad, min rumpa bli slickad och höra när jag blev rejält knullad. Vid 3 på natten fick jag dock nog och var tvungen att sova. Speciellt tack till Lars, Niklas och Stefan, det var sköna samtal :) Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar