söndag 22 februari 2009

Telefonsex eller sexfantasier?

Jag har så sjukt tråkigt precis i detta nu. Min sk pojkvän är på fest och jag sitter ensam vid telefonen och väntar på sköna samtal.

Därför, satte jag mig och fantiserade lite... :) Mmmm. Nästan bättre än telefonsex.


"Sätt på mig handbojorna älskling! Du får göra precis vad du vill med mig och bestämma vad jag ska göra med dig." den desperata kåtheten i hennes röst ringde ljuvt i hans öron.
*Krrrt, krrrt* lät det när handbojorna sattes på plats. De hade svart päls runt sig och kändes nästan lite för bekväma att ha på sig när hon låg där på rygg i hans mjuka säng. Hon suckade djupt av kåthet och åmade sig smått som tecken på att hon ville att han skulle sätta igång genast!

Han lade ett finger över hennes läppar och drog det längst med springan in till munnen. Hon tystnade genast när hon förstod vad han med teckenspråk försökte säga henne. "Du får inte ge ifrån dig ett knyst oavsett hur ont eller skönt någonting är".


Efter att ha lagt sig till rätta började han kyssa henne över hela kroppen. Bara när han kysste hans läppar, kysste hon honom tillbaka för hon var i hans våld nu, utan någonting att säga till om. Hans mun vandrade längs med hennes kropp. Mun, bakom örat, hals och sen bröstvårtorna. Han stönade samtidigt, som för att visa att han tyckte om det lika mycket som han visste att hon tyckte om det. Hans varma stora händer var överallt på hennes kropp, smekandes och rivandes. Magen, halsen, insidan av låren.

Utan att han ens hade varit i närheten av hennes underliv var hon redan plaskvåt av kåthet. Långsamt bet han henne i ena bröstvårtan och som om han hörde precis vad hon tänkte tryckte han in två fingrar i munnen på henne och bad henne fukta dem genom att suga lite på dem. Hon visste hur kåt han brukade bli när hon slickade, bet och sög på hans fingrar och kåt som hon var tog hon i lite extra.
"Åh, älskling…" suckade han djupt medan han drog med de blöta fingrarna över hennes nakna kropp ner mot hennes pulserande sköte. Han kysste henne och tog sedan tag i hennes ben och särade på dem så att han skulle komma åt bättre. Hon försökte kontrollera sig själv genom att koncentrera sig på andningen. Hade hon inte gjort det hade hon stönat högt av vällust när hans fingrar sakta började massera hennes klitoris. Hans tunga cirkulerade fortfarande kring hennes styva bröstvårta men nu slutade han kyssas, särade ännu lite mer på hennes ben och började slicka sin väg neråt.

Han lade upp hennes ena ben på hans axel. Hon visste vad som väntade och hon blev så våt att det rann sekret ur henne när hon tänkte på det kommande. När han lagt andra benet på axeln lade han sig tillrätta och började varsamt att kyssa henne på venusberget och i vecket vid låret. Inombords stönade hon högt men utåt hördes det inte ett knyst. Hon ville inte visa sig svag inför honom genom att inte lyda hans önskan.

När tungan tillslut nådde hennes klitoris exploderade hon nästan. Han började leka med tungan och lät den vandra mellan klitoris och slidöppningen. "andas in, andas ut, andas in, andas ut". Det enda hon kunde tänka på var hans tungspets som just nu penetrerade hennes tankar så hårt och så skönt.
"Ååh, du är så våt älskling. Du vet hur kåt jag blir när du är våt". Han talade till henne utan att få ett svar tillbaka. Plötsligt slutade hans tunga att röra sig och han tittade upp. Han tog ner hennes ben, slog ihop dem och satte sig gränsle över henne.
Efter att ha makat upp lite kysste han henne innan började dra han med ett finger längs med munnen. Hon öppnade den snabbt för att suga in fingret i munnen men fick istället hans kuk i sig. Ivrigt började hon suga av honom och han stönade högt. Hon tittade upp och såg att han tog stöd med ena handen i väggen samtidigt som han höll tillbaka förhuden med andra handen. Hans ansiktsuttryck visade vällust och ett stön slank ur honom.

"Sug hårdare och snabbare älskling!" kåtare än hon någonsin varit i sitt liv gjorde hon precis som hon sade tills han plötsligt tryckte ner hennes huvud i kudden så att hon inte kunde suga mer. Han höll emot med handen mot pannan och började istället trycka in kuken djupt i munnen på henne. Snabbare och snabbare juckade han mot hennes ansikte innan han tillslut drog sig ur, vände sig 180 grader till en 69a och började slicka henne igen samtidigt som han uppmanade henne att suga av honom ännu mer.

Hon var nära att komma, han slickade henne så hårt och så skönt att hon knappt kunde hålla sig. Så slutade han tvärt men hon fortsatte att suga av honom tills han reste på sig, åter vände sig om och särade på hennes ben. Han kysste henne passionerat på munnen och hon kysste honom tillbaka minst lika passionerat som för att bekräfta att hon hade det skönt och att hon gillade allt han tog sig för.

När han tog fram en tub med glidmedel var hennes spontana tanke "som om det skulle behövas" men sa ingenting eftersom reglerna var sådana. Han smorde in sina fingrar med det och särade snabbt på hennes ben och tryckte in fingrarna i henne. Snabbt pumpandes med ena handen och smekandes med andra fick han henne snart att öka andningstakten.

Ännu en gång kom hon nästan och än en gång slutade han lika tvärt. "Får jag lov att ta en kondom?" frågade han ödmjukt och kåtheten genomsyrade hans ord. Hon nickade lätt på huvudet, fortfarande utan att säga någonting och tänkte "äntligen". Han stoppade kuken i hennes mun och hon började genast att ivrigt suga av honom för att göra honom så stor och hård som möjligt innan han skulle komma in i henne.

Han lade upp hennes ena ben på sin axel den andra tog han om ryggen. Han fattade sin hårda kuk och tryckte vårdslöst in den i henne utan vidare hänsyn till om hon var tillräckligt utvidgad för hans stora kuk eller inte. Hans ena hand masserade hennes bröst. Efter ett tag sa han "jag tänker ta dig riktigt hårt och snabbt nu. Bara så att du är beredd." och han började att pumpa henne - precis som han sagt - hårt och snabbt.

Hon hörde hur hans andhämtning ökade i takt och att han var nära att komma. "Ska jag?" undrade han högt, men hon sa inget eftersom det var han som bestämde och fick göra precis vad han ville med henne. Han stönade högt och sa "jag kommer nu", trängde ännu djupare in i henne så att det nästan gjorde ont och så kände hon hur hans kuk pulserade inne i henne.
Snabbt drog han sig ut, slickade sina fingrar våta och tryckte in dem i henne för att hjälpa henne att komma. Hans mjuka läppar kysste hennes. Han fattade min ena handled så att handbojorna skramlade till och förde den neråt "hjälp mig lite". Hon var inte sen på att börja smeka sig själv och efter bara en halv minut skälvde hela hennes kropp till i en härlig orgasm.

"Jag älskar dig" sa han och lade sig på henne i en omfamning.
"Jag älskar dig med" sa hon och tryckte sin svettiga kropp mot hans.


4 kommentarer:

  1. Du skriver att du jobbar med telefon sex,tänkte höra lite om vad man kan tjäna på det i månaden?
    Jag vet att man självkart ska kunna njuta själv av själva konversationen men de faktum att kunna få en mindre inkomst på det låter ju lockande. Själv är jag en tjej som älskar sex, gillar lekar utforskningar ja allt innom sex. Skriver själv väldigt ofta om mina sexfantasier, ser vad för respons jag får när jag skickar en del heta historier vidare. Brukar kåta upp dem lika mycket som de gjorde mig när jag själv skrev dem.. Lite fakta för dina ögonen för att förstå min seperation mellan att enbart tjäna pengar och njuta med pengar som tillägg =)....
    kram

    SvaraRadera
  2. Oj vad härligt :).
    Vad man tjänar vet jag skiljer sig ganska mycket, de flesta jobbar och får en trevlig extrainkomst varje månad, medans vissa verkligen har talangen och tar samtal större delen av dygnet. Och tjänar då en bra månadslön. Som du själv skriver är det viktigaste att man själv tycker om det man göra, det är då både du och kunden får glädje av samtalet.
    Lycka till!
    Kram tbx

    SvaraRadera
  3. okej jag förstår men kan du rekomendera några seriösa "företag" att jobba för?
    kram

    SvaraRadera
  4. hej igen
    Ja det är ju upp till var och en. Men jag har väldigt bra erfarenheter av www.pratsugen.se och www.erotiklinjen.com. Prova att höra av dig till dom.

    Lycka till
    Kram

    SvaraRadera