tisdag 10 februari 2009

Sköna kåta sol

Åh solen skiner, det är verkligen fantastiskt!
Jag känner mig helt redo inför våren och ljuset och värmen och alla nakna kroppar, allt skönt sex :). Att slänga bort alla vinterkläder och mössor för att leta fram alla små läckra linnen, mina korta kjolar där trosorna nästan syns. Det pirrar i hela kroppen bara jag tänker på det. Jag har en fin balkong där jag bor och när solen värmer tillräckligt ligger jag där naken och suger i mig att vad solen har. Och ja, ibland blir man ju kåt och då glider mina små fingrar ner till min nyrakade springa. Kanske ligger jag där när just du ringer mig. Vore mysigt.

Jag längtar! Puss på kuken

Ps. Glöm inte alla hjärtans dag, då ligger jag och väntar på att få ha skön kåt telefonsex med just dig! :)

2 kommentarer:

  1. Hej , blev nyfine på ditt jobb som telefonsexvärdinna :)

    var finner jag den typen av jobb??

    Mvh Marie-Louise

    SvaraRadera
  2. Hej, tack för ditt meddelande. Telefonsex är ett väldigt roligt jobb kan jag säga. Det finns många olika linjer att jobba på, jag har provat några olika. En del är seriösa andra mindre seriösa. Jag skulle föreslå www.erotiklinjen.com eller www.pratsugen.se .

    Lycka till, Kram

    SvaraRadera