onsdag 28 april 2010

Sexigt knullmail :)

Fick ett mail från en tjejkompis, tyckte det var så skönt skrivet att jag måste dela med mig :)

Hoppas ni alla njuter av våren oxå, personligen är jag kåtare än nånsin och vet inte riktigt hur jag ska kontrollera mina lustar. Idag blir det iaf lunch på söder utan trosor under kjolen ;) Hojta om du ser mig.

Puss!

"asså idag känner ja för att knulla så ja ska ringa till jessica o fråga ifall hon vet nån kille som vill knulla med mej. asså när ja vakna va min fitta alldeles våt och ja kände mej fett kåt (L)(L) så ja satte på mej mina snyggaste string och drog upp dom skit mkt o sen hade ja ett par mjukisar och min röda puscch up bh på mej, ja va så jävla sexig sen tog ja lite moss i håret o rufsa till det så det såg fett sexigt ut sen sminkade ja mej i två timmar o sen gick ja till skolan men ja lixom kom typ nån timme försent men det va chill asså... Berättar mer sen hur det gick :) Puss älskling "

1 kommentar:

  1. Hej!
    jag är väldigt sugen på att börja med telemys :P men hur kommer jag i kontakt med företagen? hur gick du till vida? vilka är reglerna?
    tacksam för svar.
    /S
    blohmman@live.se

    SvaraRadera