fredag 30 januari 2009

Skön telefonsex helg

Hej

Det är grått och snuvigt lite överallt, jag ser fram emot en skön och lugn hemmahelg. Jag kommer vara online på erotiklinjen nästan hela helgen, förutom på söndag dag då mina kusiner från Frankrike kommer och hälsar på.

Mmm helgerna brukar vara fulla av sköna samtal. Det är kåta killar som kommer hem från krogen, är ensamma hemma eller bara allmänt kåta. Det har faktiskt hänt en gång att ett par ringt mig, jag snackade mest med killen men fick höra hur tjejen sög av honom samtidigt, och sen även när dom hade sex :). Wow vad det gjorde mig kåt, det kan man kalla riktig telefonsex.

Jag har shoppat en ny liten kärlekskompis jag kommer använda flitigt, om jag känner mig själv rätt ;). Vad tycker ni?

Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar